Do rejestru sprzedaży możesz dodawać wykonane usługi, a także ustalać ich ilość, punkty dla technika który ją wykonywał. Jak to zrobić?
Dodanie wykonanych usług
- Zostanie wyświetlona sekcja "Wykonane usługi"
- Obok tej sekcji kliknij w przycisk z ikonką plusa
- Wybierz usługę z listy rozwijanej
- Po wybraniu usługi zostaną zaczytane domyślne jej dane - m.in. cena, punkty dla technika
- Możesz zmienić np. domyślną cenę usługi i wykonaną ilość
- Aby dodać usługę, kliknij w przycisk "Dodaj"
- Okno modalne zostanie zamknięte, a na liście wykonanych usług będzie nowa pozycja
Edycja wykonanych usług
- Przy każdej wykonanej usłudze po prawej stronie znajdziesz przycisk z ikonką ołówka
- Po kliknięciu będzie możliwość edycji wykonanej usługi
Usuwanie wykonanych usług
- Przy każdej wykonanej usłudze po prawej stronie znajdziesz przycisk z ikonką śmietnika
- Po kliknięciu zostaniesz poproszony o potwierdzenie akcji
- Po potwierdzeniu akcji wykonana usługa zostanie usunięta z listy