System przypomnień w programie Dentelab pozwala na zarządzanie okresowymi zadaniami i obowiązkami w pracowni. Możesz ustawić przypomnienia dla przeglądów sprzętu, zamówień materiałów, płatności czy innych powtarzających się zadań. System automatycznie monitoruje terminy i informuje o zbliżających się lub przeterminowanych zadaniach.
Wykorzystanie systemu przypomnień w programie Dentelab przynosi wiele korzyści dla organizacji pracy w pracowni protetycznej i ortodontycznej:
Automatyzacja okresowych zadań, system pozwala na ustawienie cyklicznych przypomnień (co miesiąc, kwartał, rok) dla powtarzających się obowiązków. Nie musisz już pamiętać o regularnych przeglądach sprzętu czy terminach zamówień materiałów. Program automatycznie przypomni o zbliżających się zadaniach.
Przypisywanie odpowiedzialności, każde przypomnienie można przypisać do konkretnego pracownika, dzięki czemu wszyscy wiedzą kto jest odpowiedzialny za dane zadanie. To usprawnia organizację pracy i eliminuje nieporozumienia dotyczące podziału obowiązków.
- Automatyczne przypomnienia
- Cykliczne terminy
- Historia wykonania